Pauza, pauza, dar pana cand! mi s-a facut dor de scris :) si a venit toamna!

A trecut o vreme, vreme de liste si de planuri, de odihna, de inspiratie si de noi idei ! Nu ca le-as fi terminat pe cele vechi. Am pitit bine schitele de anul trecut, peste care toamna a trecut fara sa le coasa🙂 si speram sa le reiau. Dar vestea buna e ca azi a venit o noua toamna! De care abia astept sa ma bucur pe masura!

imi plac culorile ei, lumina calda si rezervata, mirosul frunzelor si luciul castanelor!

imi plac emotiile de inceput de scoala si mi se face pielea de gaina de cate ori trec pe langa cate un scolar mic cu un ghiozdan cat el de mare !

imi plac dulceturile, compoturile, si sucul de rosii frumos asezate in camara, pe rafturi cu hartie alba🙂

si mustul rosu proaspat iesit din bratele teascului pe care-l invart deja cu pricepere!

si dovleacul copt si perele zemoase tarzii si dulceata de gutui,

si  imi mai place sa astept cu nerabdare fiecare tura de muraturi: oare astea vor iesi la fel de bune?

si iubesc octombrie din nordul Moldovei! Cu drumurile galben-rosii-aurii dintre manastiri, cu capitele de fan adunat sub fata ultimului zambet al soarelui!

si maicuta batrana de la Varatic cu care am cules mere si am papat sufleu de conopida acum cativa ani ! ce dor imi e de ea!🙂

si multe alte amintiri de toamna si roade ale pamantului !

Gentuta broderie manuala -Disponibila- pret 70 ron

Toamna in camara - broderie manuala ( unicat)

Tags: , , , ,

Leave a Reply

