Dulce-acrisor cu zmeura

Zilele astea am desfasurat o activitate creativa in bucatarie. Asteptam cu nerabdare prima zmeura din piata. De anul trecut am un furnizor ok, cu plantatie la Hotarele, care aduce din doua in doua zile zmeura proaspata si foarte aromata.

Cumparasem  ingredientele cu o zi inainte si cautam un fruct care sa mearga pasat fara sa fie foarte zemos, cum probabil ar fi fost ciresele. Asa ca am incercat cu zmeura. Am luat un soi cu bobul mai tare, ferm, nu foarte zemos. Si am repartizat piureul de zmeura in doua jumatati egale, una in compozitia de branza, cealalta pentru ornarea plafonului.

Reteta si sfaturi privind prepararea gasiti la Delicii Culinare . Am papat tot!

 


Tags: , , , , ,

Leave a Reply

