Pe dealurile copilariei mele

O saptamana de concediu, la casa bunicilor, cu mamaie, pe dealurile copilariei mele!

Am sufletul extra plin de mirosurile campului, de zumzait de gaze si de copilarie! Cine a zis ca la tara e liniste? Cat am stat in iarba se vorbeau atatea limbi in jurul meu, si atatia fluturi cantau vara…

Am cules cimbrisor, o planta de ceai foarte frumos mirositoare, am cercetat iarba dupa fragi si am sarbatorit cu zambet fiecare prada! Am fost sus, in varf, deasupra a toate si a tot, cu amintirile mele in brate si cu ochi in cer! Ce ani frumosi am avut acolo! Si ce bogata sunt acum!

Dar, mamaie m-a invatat mereu sa impart🙂 cu alti copii, tot ce am mai bun! Asa ca impart cu voi bucuria mea🙂

 

Flori de camp - prin iarba si pe panza

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One Response to “Pe dealurile copilariei mele”

  1. Geanta de prin iarba adunata « dana cernat Says:

    […] Acum putina vreme va povesteam ca am regasit cu drag campul pe care alergam in anii mei de ascensiune spre maturitate. recititi aici […]

Leave a Reply

