Cu bicicleta printre stele

Geanta din imagine este deja la al doilea an de utilizare de catre proprietara ei, dar am gasit din intamplare poza prin arhiva si cum nu am lucrat foarte mult in utlima vreme, m-am gandit sa va pacalesc cu asta🙂 O sa ma iertati pentru ca urmeaza o mobilizare.  I-am dat acest titlu pentru ca in centru se afla un biciclist foarte vesel si nonconformist care pedaleaza printre stele brodate manual cu toate culorile curcubeului! La realizarea fetei gentii am folosit tehnica patchwork prin imbinarea a 3 materiale diferite si broderie manuala.

Este o geanta incapatoare, putand fi purtata atat in oras, cat si la plaja.

Cu bicicleta printre stele

Tags: , , , , , , ,

2 Responses to “Cu bicicleta printre stele”

  1. Gabriela B Says:

    Nu pot decat sa spun ca geanta este superba si as mai adauga ca imi place foarte mult cum scrii. Nu ca m-as fi indoit ca acest talent se adauga celorlalte multe, ale tale, insa ma bucur ca acum il faci si pe acesta public. Te pup si iti doresc mult succes…si te sustin:)

    • Dana Cernat Says:

      Multumesc mult! Uite ce-am ajuns sa fac datorita celor multe incurajari primite de la voi, admiratoriii mei dragi! Acum e totul sub ochii vostri. Scriu repede ce-mi trece prin minte sa nu am timp sa ma razgandesc🙂 te pup si eu!

Leave a Reply

