Retrospectiva – curatenia de primavara la tara

V-am promis cateva detalii vizuale despre cum mi-am petrecut zilele din Saptamana Patimilor la tara. Am reusit in patru zile cam tot ce mi-am propus si ceva in plus.

Am inceput cu taiatul vitei de vie – cam 200 de butuci. In pauze am sapat gradina de zarzavat, am plantat ceapa si usturoi, rasaduri de castraveti, ardei si rosii, am taiat tulpinile tufanelelor uscate de asta toamna, trandafirii si lastarii mici de liliac. Am facut poze, m-am jucat cu pisica vecinilor si am respirat verdešŸ™‚

Cand s-a scurs timpul, am pus foarfeca jos, am curatat curtea, am stivuit vitele taiate si mai aveam inca vreo 30 de butuci de vita de taiat. Din pacate, alternanta activitatilor a facut sa nu termin toata via, dar daca nu as fi avut pauzele de taiat cred ca ma alegeam cu niste bataturi serioaseĀ  in palma de la foarfeca.

Concluzia : ma descurc mai bine cu foarfeca de croitorie:)

Va las cu florile, cerul senin si iarba verde de acasa!

Primavara la tara

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


