Casuta plimbareata

O geanta e o casa pentru toate lucrurile pe care le duci cu tine peste zi, pe care le plimbi si le intorci acasa!
Si, pentru ca uneori in calatoriile noastre ni se face dor de casa, eu am proiectat una pentru fiecare zi, oriunde ai fi! O casa cu ferestre in care se oglindeste cerul si pe zidurile careia se odihneste soarele! Iar daca ti se face dor de mare, te urci pe acoperis ca in farul de langa tarm si numeri vapoarele din larg!

Dimensiuni: Latime 24,5 cm; inaltime 24 cm, baza dreptunghiulara lata de 7 cm; latime bretea 4,8 cm; lungime bretea – 123 cm; inaltime casuta 16,5 cm.

Materiale: Exterior stofa, interior bumbac, cu aplicatie din bumbac si nasture de plastic, intarita cu material termoadeziv, inchidere cu capac pe care este montata la interior o capsa magnetica, carabina pentru chei pe baza din bentita de catifea rosie.

Recomand spalarea manuala si calcarea cu atentie.

Adjudecata, dar voi mai proiecta si alte case de acum inainte!

Casuta plimbareata

Tags: , , , , , , , , , ,

2 Responses to “Casuta plimbareata”

  1. Zazine Says:

    O geanta din asta imi trebuie mie… inghesui atatea chestii intr-o geanta ca toti prietenii-mi zic ca ma plimb cu casa dupa mine🙂

    • Dana Cernat Says:

      Da, ai dreptate, si eu am tendinta de a lua prea multe cu mine! Incerc sa reduc continutul prin alegerea unor genti mai mici🙂

Leave a Reply

