M-am inscris intr-un nou concurs

De o vreme incoace au inceput sa-mi placa concursurile. De data asta, premiul este oferit de Brother si consta intr-o masina de cusut Brother Innovis 20. E de bine, aveti incredere, stiu ca e tare buna la casa mea!

Tema concursului este reinventarea unui articol vestimentar uitat prin sifonier(si cate am inghesuit acolo numai eu stiu) transformandu-l intr-o haina utila si care poate fi purtata cu drag.

Eu am ales o jacheta clasica, gri deschis, care, dupa purtari repetate, a facut coate si si-a largit mansetele.

Mi-am adunat materialele si iata o poza cu masa mea de lucru:

Sa vedeti ce a iesit. cam intuneric la ultima poza, dar enjoy!

Primele doua poze au prins lumina de duminica dimineata, inainte sa plec la Muzeul Taranului Roman, la targuit.

M-am inscris cu pozele astea in concurs si pe 3 martie aflam rezultatul.

Intre timp o sa va povestesc despre Swap-up primavaratic organizat de Revista Atelierul, o revista online de handmade pe care o urmaresc de ceva vreme. Pe maine!

Tags: , , ,

Leave a Reply

