Targ Martisor la MTR

 

 

Pe 18 feb am primit vestea cea buna de la MTR si anume aceea ca am fost selectata sa particip la targul Martisorului. Mare bucurie mare. Apoi emotii, apoi pregatiri si acum iar emotii!

Veti crede poate ca ma emotionez foarte repede, dar de data asta chiar am de ce. Targ de seama, cu vizibilitate, cu oameni frumosi si martisoare pe masura! Au participat la selectie 680 de mesteri si Muzeul a ales 222. Si eu printre ei!🙂

Eu, abia iesind pe poarta, cu cateva lucrari pe care am reusit sa le duc la capat cu drag . Dupa creativitate si mesterit au urmat listele de organizare si iata-ma acum inainte cu cateva ore de inceperea targului, cu traista legata, pregatita asa cum am putut mai bine pentru intalnirea cu voi.

Inainte de a ma desparti de ele pentru a bucura alti oameni, va arat in cateva poze o parte din obiectele pe care le voi prezenta maine la targ.

Tags: , , , , , , , , ,

One Response to “Targ Martisor la MTR”

  1. Laura Stoicescu Says:

    Dana!!! sunt superbe! felicitari!

    SUCCES !!!!! cu mult drag

Leave a Reply

