3,2,1, incepem!

Incepem impreuna povestea blogului meu.

Un blog care ia nastere dupa multe ezitari, dupa framantari creative si cautari indelungate pentru aflarea variantei perfecte!

Cu siguranta nu am gasit formula magica, dar este un spatiu care pe masura experientei, isi va imbunatati si designul!

Blogul isi propune sa promoveze momentele mele creative, mesteritul de seara si de week-end, cusutul, brodatul si admiratul ca obiceiuri sanatoase de petrecere a timpului liber!

Urmeaza deci un prim episod creativ!

Cu drag,

dana cernat

idei cusute

P.S. I did it! Am scris primele randuri! Am n-1 emotii. Sunteti langa mine ?

3 Responses to “3,2,1, incepem!”

  1. Robert Says:

    Suntem langa tine!

  2. elena Says:

    Sa fie intr-un ceas bun!

  3. Laura Boboc Says:

    suntem langa tine! superbe creatii! felicitari

Leave a Reply

